Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16377
Назва: Значення аромамаркетингу та маркетингу смаку для просування туристичного продукту
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Туризм
аромамаркетинг
маркетинг смаку
просування турпродукту
туристична індустрія
заклади індустрії гостинності
Дата публікації: 28-кві-2023
Видавництво: Луцьк: Вежа-Друк
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Значення аромамаркетингу та маркетингу смаку для просування туристичного продукту. Якість та безпечність товарів: матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (28 квітня 2023 року) Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 162-164.
Серія/номер: УДК;659.127.41
Короткий огляд (реферат): Аромамаркетинг та маркетинг смаку як різновиди сенсорного маркетингу відіграють важливу роль у просуванні туристичного продукту, створюючи приємні асоціації у туристів із туристичними подорожами. Варто зауважити, що інноваційні підходи та спрямування до використання туристичними фірмами сенсорного маркетингу, позитивно впливає на підвищення продажів туристичного продукту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16377
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_Значення аромамаркетингу.pdf449,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.