Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16378
Назва: Адаптаційні стратегії підприємств туристичного бізнесу в умовах кризи спричиненої глобальними безпековими факторами
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Адаптаційні стратегії
безпекові фактори
кадрова стратегія
стратегія клієнтоорієнтованості
івент-стратегія
стратегія управління безпекою
Дата публікації: 28-тра-2023
Видавництво: Умань: Візаві
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Адаптаційні стратегії підприємств туристичного бізнесу в умовах кризи спричиненої глобальними безпековими факторами. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу територіальних громад: матеріали ІІ Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Гайворон, 26-28 трав. 2023 р.). Умань: Візаві, 2023. С. 24-29.
Серія/номер: УДК;УДК 338.484
Короткий огляд (реферат): Зважаючи на події у світі, а особливо Україні, та виникнення кризових ситуацій спричинених глобальними безпековими факторами, діяльність підприємств туристичного бізнесу має ґрунтуватись на адаптаційних стратегіях, що передбачають пристосування підприємств під зовнішні та внутрішні негативні умови. Також, важливе місце займає використання кризових ситуацій з ціллю підвищення своєї конкурентоспроможності та збільшення туристичних потоків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16378
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
БарвінокН_збірник.pdf373,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.