Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16387
Назва: АДАПТАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КРИЗОВИХ УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Інші назви: АДАПТАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КРИЗОВИХ УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Подзігун, Світлана Миколаївна
Ключові слова: Адаптаційні стратегії
туристичне підприємство
кризові умови
ризики
Дата публікації: 7-гру-2023
Видавництво: Кропивницький: ЦНТУ
Бібліографічний опис: Подзігун С. М., Барвінок Н. В. Адаптаційні стратегії туристичних підприємств в кризових умовах сьогодення. Конкурентоспроможна модель інноваційного розвитку економіки України: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Кропивницький, 07-08 груд. 2023 р. Кропивницький: ЦНТУ, 2023. С. 285-287.
Серія/номер: УДК;330.34:330.117
Короткий огляд (реферат): У дослідженні йдеться про адаптацію туристичних підприємст та управління ними до кризових умов сьогодення.
Опис: https://dspace.kntu.kr.ua/server/api/core/bitstreams/6e2ea15e-0f8d-49cb-bc3b-cfb6dd01d41f/content
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16387
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_Подзігун.pdf932,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.