Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16388
Title: ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ
Other Titles: ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ
Authors: Барвінок, Наталія Володимирівна
Keywords: проєкт
управління проєктами
маркетингові проєкти
проєкти в туризм
проєктний підхід
туристичне підприємств
управління проєктами в туризмі
маркетинг в туризмі
Issue Date: 31-Dec-2023
Publisher: ВПЦ: "ВІЗАВІ"
Citation: Барвінок, Н. ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ. Економічні горизонти. 2023. (4(26), 117–124.
Series/Report no.: УДК;https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676
Abstract: Метою даної статті є дослідження особливостей проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, що в умовах сьогодення дозволить підприємствам туристичного бізнесу бути більш гнучким, вистояти та продовжувати розвиватись у кризових ситуаціях. У статті розглянуто проєктний менеджмент як важливу складову управління в туризмі. Досліджено значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі. Охарактеризовано значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, як важливого напряму у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Розглянуто основних аспектів управління маркетинговими проєктами на підприємствах туристичного бізнесу.
Description: https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16388
ISSN: 2616-5236
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
292676-Текст статті-676374-1-10-20231211.pdf871,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.