Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-26T08:17:47Z-
dc.date.available2024-04-26T08:17:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧерніченко Л. Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том 11, № 3. С. 47-51. DOI: 10.31110/2616-650X-vol11i3- 007uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16420-
dc.descriptionhttps://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/13272/1/Chernichenko.pdfuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена характеристиці та аналізу порушень мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку. У кожній країні є діти з важкими порушеннями мовлення, якi потребують особливих умов навчання та виховання. На сьогоднi дуже актуальними є питання надання кваліфікованої корекційно-розвиткової допомоги таким дiтям. Розлади мовленнєвого розвитку знаходяться на вивченні у багатьох спеціальностей. Мовленнєва функція є основною та ключовою для розвитку мислення та інтелекту дитини, тому порушення формування мовлення неминуче тягне за собою відставання у розвитку інтелекту, мислення, порушення спілкування та соціалізації, виникнення поведінкових порушень. Порушення мовленнєвого розвитку можуть бути спричинені різноманітними захворюваннями, які зустрічаються в загальній педіатричній практиці. Одними із таких причин можуть бути порушення артикуляційного апарату, хронічні отити, що призводять до порушення слуху, епілепсія та епілептичні енцефалопатії, ДЦП та багато інших захворювань. У статті висвітлено проблематику, що в даний час логопеди – практики відчувають недостатність розроблених ефективних методик щодо подолання мовленнєвих порушень у дітей раннього віку. У зв'язку з цим необхідно вивчати розлади експресивного та імпресивного мовлення, які охоплюють всі сфери особистості дитини. У спеціальній педагогіці йде активний пошук найбільш оптимальних форм організації освітнього та корекційного-розвиткового середовища для цієї категорії дітей. У огляді наукової літератури проведено аналіз даних, що стосуються розладів мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Автор аналізує особливості міжнародних та вітчизняних класифікацій порушень розвитку мовлення в ранньому віці, найбільш часто зустрічаються клінічні варіанти цієї патології. Паралельно розглядається етіологія затримок розвитку мовлення в залежності від їх захворювання.uk_UA
dc.publisherОсвіта. Інноватика. Практикаuk_UA
dc.subjectінноваційні методикиuk_UA
dc.subjectмовленнєві розладиuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectпорушення мовленнєвого розвиткуuk_UA
dc.subjectдіти раннього вікуuk_UA
dc.titleХарактеристика порушення мовленнєвого розвитку дітей раннього вікуuk_UA
dc.title.alternativeХарактеристика порушення мовленнєвого розвитку дітей раннього віку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Chernichenko.pdf359,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.