Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16420
Title: | Характеристика порушення мовленнєвого розвитку дітей раннього віку |
Other Titles: | Характеристика порушення мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. |
Authors: | Черніченко, Людмила Анатоліївна |
Keywords: | інноваційні методики мовленнєві розлади інклюзія порушення мовленнєвого розвитку діти раннього віку |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Освіта. Інноватика. Практика |
Citation: | Черніченко Л. Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том 11, № 3. С. 47-51. DOI: 10.31110/2616-650X-vol11i3- 007 |
Abstract: | Стаття присвячена характеристиці та аналізу порушень мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку. У кожній країні є діти з важкими порушеннями мовлення, якi потребують особливих умов навчання та виховання. На сьогоднi дуже актуальними є питання надання кваліфікованої корекційно-розвиткової допомоги таким дiтям. Розлади мовленнєвого розвитку знаходяться на вивченні у багатьох спеціальностей. Мовленнєва функція є основною та ключовою для розвитку мислення та інтелекту дитини, тому порушення формування мовлення неминуче тягне за собою відставання у розвитку інтелекту, мислення, порушення спілкування та соціалізації, виникнення поведінкових порушень. Порушення мовленнєвого розвитку можуть бути спричинені різноманітними захворюваннями, які зустрічаються в загальній педіатричній практиці. Одними із таких причин можуть бути порушення артикуляційного апарату, хронічні отити, що призводять до порушення слуху, епілепсія та епілептичні енцефалопатії, ДЦП та багато інших захворювань. У статті висвітлено проблематику, що в даний час логопеди – практики відчувають недостатність розроблених ефективних методик щодо подолання мовленнєвих порушень у дітей раннього віку. У зв'язку з цим необхідно вивчати розлади експресивного та імпресивного мовлення, які охоплюють всі сфери особистості дитини. У спеціальній педагогіці йде активний пошук найбільш оптимальних форм організації освітнього та корекційного-розвиткового середовища для цієї категорії дітей. У огляді наукової літератури проведено аналіз даних, що стосуються розладів мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Автор аналізує особливості міжнародних та вітчизняних класифікацій порушень розвитку мовлення в ранньому віці, найбільш часто зустрічаються клінічні варіанти цієї патології. Паралельно розглядається етіологія затримок розвитку мовлення в залежності від їх захворювання. |
Description: | https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/13272/1/Chernichenko.pdf |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16420 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Chernichenko.pdf | 359,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.