Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Cвітлана Миколаївна-
dc.contributor.authorСемчук, Богдан Іванович-
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorБалакірєва, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorПальшкова, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorЛеонова-
dc.date.accessioned2024-04-29T07:05:39Z-
dc.date.available2024-04-29T07:05:39Z-
dc.date.issued2022-08-08-
dc.identifier.citationКАТЕГОРІЯ А. Гаврилюк C. (2022). Розвиток креативності дітей дошкільного віку як фактору активізації їх лідерських якостей. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 50–55. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261088 http://ppsh.udpu.edu.ua › view КАТЕГОРІЯ Б. Semchuk, B., Havryliuk, S., Karnaukh, L., Balakirieva, V., Palshkova, I., Leonova, V., Bida, O. Professional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. VOL. 22(8). 2022. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32 ЗАРУБІЖНИЙ ЗБІРНИК Cвітлана Гаврилюк Організаційно-педагогічні умови забезпечення реалізації професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів. EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society. № 3 (2022). С. https://ehs.eeipsy.org/index.php/ehs/issue/view/25uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16523-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається навчання, комконкурентоспроможність спеціалістів,професійна мобільність, професіоналізм і компетентність ofспеціалістів у контексті дистанційного навчанняінж. Перевагипоказано дистанційне навчання. Характеристика феатури відстанінавчання при підготовці студентіві в реалізаціїцих технологій у навчальному процесі вищвизначаються заклади освіти. Конкуруватихвилювання,професійна мобільність, професіоналізм і конкурентоспроможністьence of aфахівця – це якості, які визначжиття і діяльність людиниуспіх. Професійна мобільність трактується як систематична якістьособистості фахівця, яка включає авесь спектрзнання, уміння, навички, особистісні якості, ціннісні орієнтації,і так далі. Бачення мобільностіспеціалістів зарубвчених представлено. Зазначається, що класифікація опрофесійна мобільність представлена ​​встаття дає можливістьорганізовувати різноманітні рухи з однієї позиції до презентаціїїх як окремих проявів загального процесупрофесійно-педагогічної мобільності, визначити, до якого типумобільність забезпечує виконання певних соціальних функцій. ЦеБуло встановлено, що рухливість можна диференційувати на диференційовануі міжпокоління. За предметом індивідуальні і виділяють групову мобільність; за напрямком –внутрішній і зовнішній. Класифікація працівників згіднодопоказано їх ставлення до мобільності, яке можна поділити натакі групи: власне мобільні; потенційно мобільний; aфактичностійкий; потенційно стабільнийuk_UA
dc.publisherInternational Journal of Computer Science and Network Securityuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність на ринку праці,дистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectосвіта, підготовка студентівuk_UA
dc.subjectсистемність якості спеціаліста.uk_UA
dc.titleProfessional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learninguk_UA
dc.title.alternativeПрофесійна мобільність як чинник професійної успішності сучасного фахівця в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Іноземна стаття.pdf301,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.