Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16523
Title: Professional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learning
Other Titles: Професійна мобільність як чинник професійної успішності сучасного фахівця в умовах дистанційного навчання
Authors: Гаврилюк, Cвітлана Миколаївна
Семчук, Богдан Іванович
Карнаух, Леся Петрівна
Балакірєва, Вікторія Анатоліївна
Пальшкова, Ірина Олександрівна
Леонова
Keywords: професійна мобільність
конкурентоспроможність на ринку праці,дистанційне навчання
освіта, підготовка студентів
системність якості спеціаліста.
Issue Date: 8-Aug-2022
Publisher: International Journal of Computer Science and Network Security
Citation: КАТЕГОРІЯ А. Гаврилюк C. (2022). Розвиток креативності дітей дошкільного віку як фактору активізації їх лідерських якостей. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 50–55. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261088 http://ppsh.udpu.edu.ua › view КАТЕГОРІЯ Б. Semchuk, B., Havryliuk, S., Karnaukh, L., Balakirieva, V., Palshkova, I., Leonova, V., Bida, O. Professional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. VOL. 22(8). 2022. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32 ЗАРУБІЖНИЙ ЗБІРНИК Cвітлана Гаврилюк Організаційно-педагогічні умови забезпечення реалізації професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів. EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society. № 3 (2022). С. https://ehs.eeipsy.org/index.php/ehs/issue/view/25
Abstract: У статті розглядається навчання, комконкурентоспроможність спеціалістів,професійна мобільність, професіоналізм і компетентність ofспеціалістів у контексті дистанційного навчанняінж. Перевагипоказано дистанційне навчання. Характеристика феатури відстанінавчання при підготовці студентіві в реалізаціїцих технологій у навчальному процесі вищвизначаються заклади освіти. Конкуруватихвилювання,професійна мобільність, професіоналізм і конкурентоспроможністьence of aфахівця – це якості, які визначжиття і діяльність людиниуспіх. Професійна мобільність трактується як систематична якістьособистості фахівця, яка включає авесь спектрзнання, уміння, навички, особистісні якості, ціннісні орієнтації,і так далі. Бачення мобільностіспеціалістів зарубвчених представлено. Зазначається, що класифікація опрофесійна мобільність представлена ​​встаття дає можливістьорганізовувати різноманітні рухи з однієї позиції до презентаціїїх як окремих проявів загального процесупрофесійно-педагогічної мобільності, визначити, до якого типумобільність забезпечує виконання певних соціальних функцій. ЦеБуло встановлено, що рухливість можна диференційувати на диференційовануі міжпокоління. За предметом індивідуальні і виділяють групову мобільність; за напрямком –внутрішній і зовнішній. Класифікація працівників згіднодопоказано їх ставлення до мобільності, яке можна поділити натакі групи: власне мобільні; потенційно мобільний; aфактичностійкий; потенційно стабільний
Description: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16523
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Іноземна стаття.pdf301,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.