Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16561
Title: Аналіз ролі і місця маркетингу в просуванні освітніх послуг: інноваційний аспект
Other Titles: Аналіз ролі і місця маркетингу в просуванні освітніх послуг: інноваційний аспект
Authors: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Keywords: заклад вищої освіти
маркетингове середовище
продукт освітньої діяльності
товар
конкурентоспроможність
Issue Date: Sep-2023
Publisher: Західноукраїнський національний університет
Citation: Білошкурська Н. В., Гуменюк А. В. Аналіз ролі і місця маркетингу в просуванні освітніх послуг: інноваційний аспект. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Том 8. № 3. С. 64–69.
Abstract: Мета статті полягає у дослідженні шляхів упровадження інноваційного підходу в маркетинг освітніх послуг. Проведено аналіз сучасного стану маркетингу освітніх послуг на прикладі українського ринку послуг вищої освіти. Оцінено основні шляхи забезпечення конкурентоспроможності освітньої послуги шляхом формування унікальної конкурентної переваги. Доведено, що ефективність упровадження новітніх інноваційних розробок у сфері освітнього маркетингу залежить не тільки від процесів формування повноцінного ринку освітніх послуг, його інфраструктури, правил гри, але і від економічних, правових, моральних та інших державних і суспільних інституціональних основ, що забезпечують їхній захист.
Description: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-3-9
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16561
ISSN: 2415-8453
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Biloshkurska_Humeniuk.pdf413,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.