Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16562
Title: Просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram
Other Titles: Просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram
Authors: Благун, Іван Іванович
Нянько, Людмила Юріївна
Білошкурська, Наталія Володимирівна
Keywords: банки
банківські послуги
маркетинг
соціальні мережі
просування
Instagram
Issue Date: 6-Jun-2023
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Благун І. І., Нянько Л. Ю., Білошкурська Н. В. Просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. Вип. 19. Т. 1. C. 125–131.
Abstract: У статті розглянуто просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram, було проаналізовано, які соціальні мережі використовують користувачі в Україні. Встановлено переваги використання соціальної мережі Instagram для покращення просування банківських послуг. Мета статі полягає у дослідженні соціальної мережі Instagram, як сучасного інструменту просування банківських послуг, виділення основних факторів впливу ER, аналізі переваг та недоліків цього методу просування та оцінці ефективності використання банківськими установами. Перевагою даної мережі, є велике охоплення, як існуючих клієнтів банків так і потенційних. Виявлено, що вчені все більше приходять до просування продуктів через соціальні мережі різних типів. Досліджено, що розрахунок показника Engagement Rate дає можливість полегшити та покращити роботу відділу маркетингу в таких напрямах, як: SMM, персоналізації та комунікації з клієнтами, вибір цільової аудиторії, лояльності аудиторії до бренду, її потреб та досяжності аудиторії, створення контенту тощо. Уваги заслуговує кількість передплатників на сторінках банків в соціальних мережах, яка коливається від тисячі до сотні тисяч. Коливання аудиторії і її залучення притаманне як і державним так і комерційний банкам. Крім цього, варто зазначити присутність сторінки регулятора в соціальній мережі де кількість передплатників не надто значна. Сформовано відповідність кількості передплатників з активністю аудиторії на сторінці. Визначено банки, як з високим рівнем активності користувачів, так і банки які мають маневри для розвитку. В цілому, варто зазначити, що використання соціальних мереж стає незамінним інструментом, як для маркетологів так і для брендів. Дані соціальні мережі перебувають в процесі розвитку і будуть об’єктом постійних досліджень як вчених так і бізнес структур, які просувають свої товари чи послуги в цифровому середовищі. Роль і місце соціальних мереж в структурі витрат на маркетинг буде постійно зростати. Фірми будуть вдаватися до професійного управління корпоративними сторінками в соціальних мережах. Адже показник залученості або активності аудиторії здійснює постійний вплив на інші фактори маркетингового середовища. Цим в свою чергу і формується віральність контенту, яка безпосередньо здійснює вплив на популярність бренду визначенням його місця в порівнянні з іншими брендами в конкретній соціальній мережі.
Description: https://doi.org/10.15330/apred.1.19.126-132
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16562
ISSN: 2518-7589
2313-8246
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Blahun_Nianko_Biloshkurska.pdf299,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.