Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-04-29T11:16:56Z-
dc.date.available2024-04-29T11:16:56Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationГуменюк А.В. Стратегічні напрями розвитку цифрового маркетингу Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференція (м. Дніпро, 20 квітня, 2023 р.) С. 315-317uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16584-
dc.publisherматеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференція (м. Дніпро, 20 квітня, 2023 р.)uk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectдіджиталuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСтратегічні напрями розвитку цифрового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeСтратегічні напрями розвитку цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ЗБІРНИК_том_1 (1) Дніпро квітень 2023.pdf6,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.