Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16584
Назва: Стратегічні напрями розвитку цифрового маркетингу
Інші назви: Стратегічні напрями розвитку цифрового маркетингу
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: цифровий маркетинг
стратегія
діджитал
маркетинг
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференція (м. Дніпро, 20 квітня, 2023 р.)
Бібліографічний опис: Гуменюк А.В. Стратегічні напрями розвитку цифрового маркетингу Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференція (м. Дніпро, 20 квітня, 2023 р.) С. 315-317
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16584
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ЗБІРНИК_том_1 (1) Дніпро квітень 2023.pdf6,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.