Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16594
Назва: Realization of the level of social and cultural competence in the educational environment
Інші назви: Реалізація рівня соціально-культурної компетентності в освітньому середовищі
Автори: Осіпенко, Наталія Сергіївна
Ситнік, Світлана Володимирівна
Криленко, Іван Михайлович
Каріков, Сергій Анатолійович
Підгородецька, Інна Юріївна
Мартинюк, Михайло Тадейович
Ключові слова: higher education
adaptation
professional adaptation
professional activity
specialistprofessional training
social and psychological environment
вища освіта
адаптація
професійна адаптація
професійна підготовка спеціаліста
соціально-психологічне середовище
Дата публікації: січ-2022
Видавництво: International Journal of Computer Science and Network Security
Бібліографічний опис: Osipenko N., Sytnik S., Krylenko I., Karikov S., Pidhorodetska I., Martyniuk M. Research Of the Communicative Aspect of Pedagogical Activity. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.1, January 2022, р. 618–624.
Короткий огляд (реферат): The article explores the categories, methodology and types of activities; the pedagogical aspect of the activity is considered; the analysis of experimental studies of the communicative component of pedagogical activity has been carried out. The task of the psychological study of activity is investigated to reveal the system of its theoretical principles, to reveal how in the process of purposeful activity of a person the practical transformation of the objective world occurs, what is the mechanism of mental regulation of activity, how the person himself changes in the process of activity, how activity affects the development of opportunities man and the completion of his nature and how the activity itself takes on an individual character.
У статті досліджено категорії, методологію та види педагогічної діяльності; здійснено аналіз експериментальних досліджень комунікативної складової педагогічної діяльності. Основні завдання дослідження полягали в тому, аби схарактеризувати систему теоретичних засад такої діяльності, виявити, як у процесі цілеспрямованої активності людини відбувається практичне перетворення об'єктивного світу та який механізм психічної регуляції такої діяльності, розкрити, як змінюється сама людина в процесі діяльності та як ця діяльність впливає на розвиток можливостей людини, з’ясувати, як сама діяльність набуває індивідуального характеру.
Опис: http://paper.ijcsns.org/07_book/202201/20220181.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16594
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Realization of the level of social and cultural competence in the educational environment (1).pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.