Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧирва, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorЧирва, Ганна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-30T05:39:41Z-
dc.date.available2024-04-30T05:39:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтратегічний маркетинг : навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: О. Г. Чирва, Г. М. Чирва. — Умань : Візаві, 2021. — 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16617-
dc.description.abstractДруге видання навчально-методичного посібника «Стратегічний маркетинг» відрізняється від першого видань доповненим і переробленим змістом, в якому відображені значні зміни, що відбулися в конкурентному ландшафті і ринку і цифровізації сфер виробництва та споживання. Представлені в даному виданні технології та інструменти аналізу розширюють можливості стратегічного аналізу, підвищують обґрунтованість і креативність маркетингових рішень, актуалізують системний характер діяльності маркетолога в компанії. Навчально-методичний посібник містить програму дисципліни і тематичний план її вивчення, методичні поради до вивчення окремих тем доповнені практичними завданнями, запитаннями і тестами для самоконтролю, поясненнями основних термінів, а також стислу характеристику систем поточного і підсумкового контролю знань студентів. Призначений для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ "ВІЗАВІ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8.011.1(075.8)-
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectРинокuk_UA
dc.subjectКонкурентний ландшафтuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Посібн.Страт.марк.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.