Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16617
Title: СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
Authors: Чирва, Ольга Григорівна
Чирва, Ганна Миколаївна
Keywords: Стратегія
Маркетинг
Ринок
Конкурентний ландшафт
Issue Date: 2021
Publisher: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Citation: Стратегічний маркетинг : навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: О. Г. Чирва, Г. М. Чирва. — Умань : Візаві, 2021. — 86 с.
Series/Report no.: УДК;658.8.011.1(075.8)
Abstract: Друге видання навчально-методичного посібника «Стратегічний маркетинг» відрізняється від першого видань доповненим і переробленим змістом, в якому відображені значні зміни, що відбулися в конкурентному ландшафті і ринку і цифровізації сфер виробництва та споживання. Представлені в даному виданні технології та інструменти аналізу розширюють можливості стратегічного аналізу, підвищують обґрунтованість і креативність маркетингових рішень, актуалізують системний характер діяльності маркетолога в компанії. Навчально-методичний посібник містить програму дисципліни і тематичний план її вивчення, методичні поради до вивчення окремих тем доповнені практичними завданнями, запитаннями і тестами для самоконтролю, поясненнями основних термінів, а також стислу характеристику систем поточного і підсумкового контролю знань студентів. Призначений для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16617
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Посібн.Страт.марк.pdf2,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.