Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Геннадіївна-
dc.contributor.authorПісняк, Валентина Степанівна-
dc.date.accessioned2024-05-01T05:14:38Z-
dc.date.available2024-05-01T05:14:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIryna Reznichenko, Valentyna Pisniak. Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs / Social and educational services for children with disabilities: history, theory and practice: joint monograph. Poland, Częstochowa : HARIT, 2021. 350 p. Р. 151–161uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано можливості інклюзивного туризму як потужного засобу активної соціалізації та сімейної реабілітації. Узагальнено рекомендації сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю, щодо оптимізації їхніх сильних сторін на шляху до соціальної інтеграції. Доведено, що спільна участь у туристичній діяльності дітей та батьків зміцнює родинні стосунки та забезпечує ефективну сімейну реабілітацію.uk_UA
dc.publisherPoland, Częstochowa : HARITuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectінклюзивний туризмuk_UA
dc.titleExcursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needsuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Monografia.pdf5,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.