Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644
Назва: | Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs |
Автори: | Резніченко, Ірина Геннадіївна Пісняк, Валентина Степанівна |
Ключові слова: | освітній процес інклюзивна освіта психолого-педагогічна підтримка інклюзивний туризм |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Poland, Częstochowa : HARIT |
Бібліографічний опис: | Iryna Reznichenko, Valentyna Pisniak. Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs / Social and educational services for children with disabilities: history, theory and practice: joint monograph. Poland, Częstochowa : HARIT, 2021. 350 p. Р. 151–161 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості інклюзивного туризму як потужного засобу активної соціалізації та сімейної реабілітації. Узагальнено рекомендації сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю, щодо оптимізації їхніх сильних сторін на шляху до соціальної інтеграції. Доведено, що спільна участь у туристичній діяльності дітей та батьків зміцнює родинні стосунки та забезпечує ефективну сімейну реабілітацію. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Monografia.pdf | 5,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.