Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16650
Title: Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів
Other Titles: Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів
Authors: Дзюбенко І.А., Дзюбенко Ірина Анатоліївна
Keywords: формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів й проаналізовано стан сформованості пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх педагогів. педагогічні умови формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів.
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : Візаві
Citation: Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів : монографія. І. А. Дзюбенко ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2020. 242 с.
Series/Report no.: Д43;
Abstract: Реформування вищої школи у контексті концепції особистісно зорієнтованої освіти вимагає поглиблення психолого-педагогічної складової підготовки майбутніх учителів, розвитку їхніх особистісних якостей, пізнавально-інтелектуальних та творчих здібностей, структурованості професійних знань, умінь, навичок, компетентностей та компетенцій, цінностей і мотивів, що потребує посилення ролі дисциплін педагогічного циклу у процесі становлення майбутніх фахівців. Одним із шляхів оновлення змісту вищої педагогічної освіти, узгодження його із сучасними потребами інтеграції до європейського та світового освітнього простору є реалізація компетентнісного підходу, спрямованого на особистісну самореалізацію студента, зокрема на формування його пізнавально-інтелектуальної компетентності
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16650
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Монографія на друк 17.0620.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.