Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16720
Назва: | Термінологія як важлива складова професійного мовлення в українській мові |
Автори: | Савчук, Наталія Михайлівна |
Ключові слова: | професійно-термінологічна компетентність термінологічні словники галузева термінологія методичний інструментарій майбутні фахівці студенти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Mezinárodní Ekonomický Instituts.r.o. |
Бібліографічний опис: | Савчук Н. М. Термінологія як важлива складова професійного мовлення в українській мові. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. 2023. № 7(26). С 113 – 127. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація.У статті обґрунтовано роль української термінології у професійному мовленні майбутніх фахівців. Для цього з’ясовано роль наукової термінології у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців, констатовано, що усне й писемне мовлення фахівця є важливим показником рівня сформованості професійної компетентності, а понад 60% професійної лексики фахівця складають спеціальні галузеві терміни.Схарактеризовано професійно-термінологічну компетентність фахівця, сформованість якої передбачає досконале знання фахової термінології і вільне володіння нею на високому професійному рівні, здатність коректно й доречно використовувати термінологію у професійному спілкуванні, у виробничій і науковій діяльності, в усному й писемному професійному мовленні відповідно до нормативних вимог. Описано структуру професійно-термінологічної компетентності в єдності когнітивного, комунікативно-діяльнісного й ціннісно-мотиваційного компонентів, які корелюють із відповідними кри теріями сформованості зазначеного феномену. Визначено роль словників термінів у формуванні професійно-термінологічної компетентності майбутніх фахівців, окреслено вимоги до впорядкування словників термінів на сучасному етапі розвитку лексикографії, описано стан і перспективи розроблення термінологічних словників для професійного спілкування фахівців у контексті напрацювань Мовно-інформаційного фонду Національної академії наук України.Визначено оптимальні методи й технології навчання для ефективного опанування майбутніми фахівцями наукової термінології, зокрема інтерактивні інформаційно-комунікативні й імітаційно-рольові технології, творчі завдання, а також робота з текстом і довідниковими джерелами. |
Опис: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5548 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16720 |
ISSN: | 2695-1592 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
5548-Текст статті-5581-1-10-20230726.pdf | 368,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.