Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалярчук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-05-31T05:59:53Z-
dc.date.available2024-05-31T05:59:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМалярчук Н. М. Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад : монографія. Умань : Візаві, 2024.146 с.uk_UA
dc.identifier.isbn78-966-304-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16796-
dc.description.abstractУ першому розділі досліджено організаційно-підготовча, яка в себе включає проведення початкових досліджень, щодо визначення туристичної цінності яка може стати основою стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У другому розділі проведено аналітично-інформаційний ‒ збір селективної інформації, формування банків даних, що дозволяє виділити загальний масив даних і таким чином формувати альтернативи розвитку туристичного підприємництва територіальних громад та оцінити потенціал місця (природні, інфраструктурні, культурні, історичні умови). Проведення SWOT-аналізу, результати якого є основою для генерування та формування портфеля стратегій розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У третьому розділі досліджено розробка та формування стратегічних цілей ‒ полягає в умінні аналізувати ситуацію, здатності виявляти необхідність змін, розробці самої стратегії, а також у здатності втілювати стратегію в життя. Добре сформульовані стратегічні цілі допомагають вибудовувати і розміщувати ресурси туристичного підприємництва в унікальну життєздатну структуру, засновану на її відносних внутрішніх знаннях і недоліках, здатну передбачати зміни в зовнішньому оточенні організації.uk_UA
dc.publisherУмань: Візавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48:352](02)-
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectтериторіальні громадиuk_UA
dc.subjectстратегія розвитку суб'єктівuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність суб'єктів туристичного підприємництваuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДuk_UA
dc.title.alternativeСТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Малярчук, монографія.pdf2,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.