Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16796
Назва: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Інші назви: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Автори: Малярчук, Наталія Миколаївна
Ключові слова: туристичні підприємства
територіальні громади
стратегія розвитку суб'єктів
маркетингові інструменти
конкурентоспроможність суб'єктів туристичного підприємництва
інформаційне забезпечення
Дата публікації: 2024
Видавництво: Умань: Візаві
Бібліографічний опис: Малярчук Н. М. Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад : монографія. Умань : Візаві, 2024.146 с.
Серія/номер: УДК;338.48:352](02)
Короткий огляд (реферат): У першому розділі досліджено організаційно-підготовча, яка в себе включає проведення початкових досліджень, щодо визначення туристичної цінності яка може стати основою стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У другому розділі проведено аналітично-інформаційний ‒ збір селективної інформації, формування банків даних, що дозволяє виділити загальний масив даних і таким чином формувати альтернативи розвитку туристичного підприємництва територіальних громад та оцінити потенціал місця (природні, інфраструктурні, культурні, історичні умови). Проведення SWOT-аналізу, результати якого є основою для генерування та формування портфеля стратегій розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У третьому розділі досліджено розробка та формування стратегічних цілей ‒ полягає в умінні аналізувати ситуацію, здатності виявляти необхідність змін, розробці самої стратегії, а також у здатності втілювати стратегію в життя. Добре сформульовані стратегічні цілі допомагають вибудовувати і розміщувати ресурси туристичного підприємництва в унікальну життєздатну структуру, засновану на її відносних внутрішніх знаннях і недоліках, здатну передбачати зміни в зовнішньому оточенні організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16796
ISBN: 78-966-304-2
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Малярчук, монографія.pdf2,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.