Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-06-03T11:27:23Z-
dc.date.available2024-06-03T11:27:23Z-
dc.date.issued2024-05-16-
dc.identifier.citationПоворознюк І.М. Емпіричний МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). – Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024.С.116-118uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16842-
dc.description.abstractРеалії сьогодення показують, що в сучасних умовах господарювання необхідно велику увагу зосереджувати саме на споживача. Хоча при аналізі існуючих концепцій маркетингу можна спостерігати, що більшість із них орієнтуються все ж таки на продукт/послугу та споживання. Традиційні маркетингові підходи індустріальної епохи, які використовують інформаційні технології, бренди та комунікації не відповідають сучасним реаліям. І саме емпіричний маркетинг орієнтований на розумінні споживача та на створенні нових вражень.uk_UA
dc.publisherЧеркаси : Вид-ць Юлія Чабаненкоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.48:33214 ББК 65.43 Т 88;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.titleЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.title.alternativeЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Поворознюк.pdf707,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.