Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16842
Title: ЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Other Titles: ЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Authors: Поворознюк, Інна Миколаївна
Keywords: маркетинг
індустрія гостинності
Issue Date: 16-May-2024
Publisher: Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко
Citation: Поворознюк І.М. Емпіричний МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). – Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024.С.116-118
Series/Report no.: УДК 338.48:33214 ББК 65.43 Т 88;
Abstract: Реалії сьогодення показують, що в сучасних умовах господарювання необхідно велику увагу зосереджувати саме на споживача. Хоча при аналізі існуючих концепцій маркетингу можна спостерігати, що більшість із них орієнтуються все ж таки на продукт/послугу та споживання. Традиційні маркетингові підходи індустріальної епохи, які використовують інформаційні технології, бренди та комунікації не відповідають сучасним реаліям. І саме емпіричний маркетинг орієнтований на розумінні споживача та на створенні нових вражень.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16842
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Поворознюк.pdf707,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.