Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16879
Title: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Other Titles: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Authors: Малярчук, Наталія Миколаївна
Keywords: Стратегія розвитку
територіальнів громади
економічний розвиток
туристичні підприємництва
інформаційне забезпечення
конкурентоспроможність
Issue Date: 26-Mar-2024
Publisher: Умань : Візаві
Citation: Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад: тенденції та перспективи : монографія. Умань : Візаві, 2024. 146 с.
Series/Report no.: УДК;338.48:352](02)
Abstract: У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково-методичні підходи, щодо стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в туристичних підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції туристичних підприємств як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування тенденцій та перспектив маркетингу туристичних підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16879
ISBN: 978-966-304-525-2
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Малярчук, монографія (1).pdf2,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.