Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16879
Назва: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Інші назви: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Автори: Малярчук, Наталія Миколаївна
Ключові слова: Стратегія розвитку
територіальнів громади
економічний розвиток
туристичні підприємництва
інформаційне забезпечення
конкурентоспроможність
Дата публікації: 26-бер-2024
Видавництво: Умань : Візаві
Бібліографічний опис: Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад: тенденції та перспективи : монографія. Умань : Візаві, 2024. 146 с.
Серія/номер: УДК;338.48:352](02)
Короткий огляд (реферат): У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково-методичні підходи, щодо стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в туристичних підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції туристичних підприємств як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування тенденцій та перспектив маркетингу туристичних підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16879
ISBN: 978-966-304-525-2
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Малярчук, монографія (1).pdf2,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.