Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Музика, Ольга Яношівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T11:55:41Z | - |
dc.date.available | 2024-06-27T11:55:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с., С. 148-155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899 | - |
dc.description | http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/46/30.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження визначається необхідністю обґрунтування методологічних засад підготовки художника-педагога до професійного саморозвитку. У статті акцентовано увагу на тому, що головною метою освіти має бути виховання особистості з гуманістичним світоглядом, духовно і морально зрілої, спрямованої на особистісне зростання і самореалізацію. З’ясовано сутність та особливості процесу підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Підготовку художника-педагога розглянуто як цілісну систему формування загальнопедагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок студентів, їх здатності до художньо-педагогічної діяльності. Уточнено поняття методології, як загальної системи теоретичних знань, що виконують роль провідних принципів наукового пізнання, шляхів і засобів реалізації наукового дослідження. Розглянуто наявні методологічні підходи (аксіологічний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований, системно-синергетичний та акмеологічний) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Обґрунтовано сутність акмеологічного підходу до фахової підготовки художника-педагога, як такого, що має важливе значення у сфері художньо-педагогічної освіти. Адже саме з позиції акмеологічного підходу готовність майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку забезпечується стимулюванням досягнення вершин досконалості, формуванням художньо-педагогічної майстерності та професіоналізму. Аргументовано доцільність використання педагогічних принципів акмеологічного підходу в процесі фахової (образотворчої і педагогічної) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку в єдності із загальноосвітніми методологічними засадами організації мистецько-освітнього процесу. | uk_UA |
dc.publisher | «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.018.8:373.011.3-051:74]:37.041; | - |
dc.subject | мистецька освіта, | uk_UA |
dc.subject | методологічні засади, | uk_UA |
dc.subject | художник-педагог, | uk_UA |
dc.subject | професійний саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід. | uk_UA |
dc.title | Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД.pdf | 187,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.