Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.date.accessioned2024-06-27T11:55:41Z-
dc.date.available2024-06-27T11:55:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМетодологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с., С. 148-155.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899-
dc.descriptionhttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/46/30.pdfuk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження визначається необхідністю обґрунтування методологічних засад підготовки художника-педагога до професійного саморозвитку. У статті акцентовано увагу на тому, що головною метою освіти має бути виховання особистості з гуманістичним світоглядом, духовно і морально зрілої, спрямованої на особистісне зростання і самореалізацію. З’ясовано сутність та особливості процесу підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Підготовку художника-педагога розглянуто як цілісну систему формування загальнопедагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок студентів, їх здатності до художньо-педагогічної діяльності. Уточнено поняття методології, як загальної системи теоретичних знань, що виконують роль провідних принципів наукового пізнання, шляхів і засобів реалізації наукового дослідження. Розглянуто наявні методологічні підходи (аксіологічний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований, системно-синергетичний та акмеологічний) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Обґрунтовано сутність акмеологічного підходу до фахової підготовки художника-педагога, як такого, що має важливе значення у сфері художньо-педагогічної освіти. Адже саме з позиції акмеологічного підходу готовність майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку забезпечується стимулюванням досягнення вершин досконалості, формуванням художньо-педагогічної майстерності та професіоналізму. Аргументовано доцільність використання педагогічних принципів акмеологічного підходу в процесі фахової (образотворчої і педагогічної) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку в єдності із загальноосвітніми методологічними засадами організації мистецько-освітнього процесу.uk_UA
dc.publisher«Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.018.8:373.011.3-051:74]:37.041;-
dc.subjectмистецька освіта,uk_UA
dc.subjectметодологічні засади,uk_UA
dc.subjectхудожник-педагог,uk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхід.uk_UA
dc.titleМетодологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.