Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899
Title: | Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. |
Authors: | Музика, Ольга Яношівна |
Keywords: | мистецька освіта, методологічні засади, художник-педагог, професійний саморозвиток акмеологічний підхід. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с. |
Citation: | Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с., С. 148-155. |
Series/Report no.: | УДК 378.018.8:373.011.3-051:74]:37.041; |
Abstract: | Актуальність дослідження визначається необхідністю обґрунтування методологічних засад підготовки художника-педагога до професійного саморозвитку. У статті акцентовано увагу на тому, що головною метою освіти має бути виховання особистості з гуманістичним світоглядом, духовно і морально зрілої, спрямованої на особистісне зростання і самореалізацію. З’ясовано сутність та особливості процесу підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Підготовку художника-педагога розглянуто як цілісну систему формування загальнопедагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок студентів, їх здатності до художньо-педагогічної діяльності. Уточнено поняття методології, як загальної системи теоретичних знань, що виконують роль провідних принципів наукового пізнання, шляхів і засобів реалізації наукового дослідження. Розглянуто наявні методологічні підходи (аксіологічний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований, системно-синергетичний та акмеологічний) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Обґрунтовано сутність акмеологічного підходу до фахової підготовки художника-педагога, як такого, що має важливе значення у сфері художньо-педагогічної освіти. Адже саме з позиції акмеологічного підходу готовність майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку забезпечується стимулюванням досягнення вершин досконалості, формуванням художньо-педагогічної майстерності та професіоналізму. Аргументовано доцільність використання педагогічних принципів акмеологічного підходу в процесі фахової (образотворчої і педагогічної) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку в єдності із загальноосвітніми методологічними засадами організації мистецько-освітнього процесу. |
Description: | http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/46/30.pdf |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД.pdf | 187,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.