Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16901
Title: | Розвиток духовно-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі фахової підготовки з живопису. |
Authors: | Музика, Ольга Яношівна |
Keywords: | духовно-творчий потенціал фахова підготовка з живопису, творча активність, самореалізація, майбутні вчителі образотворчого мистецтва. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Академічні візії, Випуск 24/2023 |
Citation: | Музика, О.Я. Розвиток духовно-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі фахової підготовки з живопису. Академічні візії, Випуск 24/2023 |
Series/Report no.: | 378.015.31:[378.018.8:373.5.011.3-051:74]:75(045); |
Abstract: | У статті розглянуто особливості розвитку духовно-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі фахової живописної підготовки. Зокрема, автором проаналізовано низку сучасних наукових джерел, публікацій учених з теми дослідження, а також розкрито сутність ключових понять: «потенціал», «духовно-творчий потенціал», «фахова підготовка з живопису», «творча активність», «самореалізація». Розглянуто основні вимоги до фахової підготовки з живопису майбутніх учителів образотворчого мистецтва та методи, які є найбільш дієвими у вирішенні проблеми розвитку духовно-творчого потенціалу майбутнього педагога-художника. Доведено, що самостійна творча робота майбутніх учителів образотворчого мистецтва є вагомою складовою їхньої професійної підготовки, яка сприяє розкриттю потенціалу, розвитку фахових компетентностей, необхідних для їхнього професійного і творчого становлення. |
Description: | https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/667 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16901 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Розвиток духовно-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі фахової підготовки з живопису.pdf | 262,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.