Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16902
Назва: РОЛЬ ПРОЄКТНО-ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХУДОЖНИКА
Автори: Музика, Ольга Яношівна
Ключові слова: проєктно-виставкова діяльність
творча індивідуальність
майбутній педагог-художник,
творча самореалізація.
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Сучасна інженерія та інноваційні технології , 3 (29-03), 147–150.
Бібліографічний опис: Музика, О. (2023). РОЛЬ ПРОЕКТНО-ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦТВА. Сучасна інженерія та інноваційні технології , 3 (29-03), 147–150
Серія/номер: УДК 7.91.8:378.015.31]:[378.018.8:7.012-051](045);
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему впливу проєктно-виставкової діяльності на формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-художника. Розкрито ключові поняття «діяльність», «проєктно-виставкова діяльність», «творча індивідуальність», «самореалізація». Охарактеризовано основні чинники активізації творчої проєктно-виставкової діяльності майбутніх педагогів-художників, що сприяють вирішенню поставлених завдань, а саме: розкриттю їх творчої індивідуальності й індивідуального стилю, як сукупності особистісних, педагогічних і художньо-творчих здібностей. Окреслено основні методичні засади організації освітнього процесу з вивчення фахових дисциплін, які сприяють позитивній мотивації студентів до самореалізації у творчій діяльності, пошуку нових форм самопрезентації, втілення креативних ідей і проєктів.
Опис: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit29-03-057
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16902
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.