Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-07-01T11:29:01Z-
dc.date.available2024-07-01T11:29:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПаблік рилейшнз: теорія і практика : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад. О. В. Гарматюк. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2024. – 266 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-304-528-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16912-
dc.description.abstractУ посібнику висвітлений навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи із засобами масової інформації. Розглянуто актуальні питання в сфері паблік рилейшнз: становлення й розвиток паблік рилейшнз як науки та мистецтва, її предмет, об’єкт і основні категорії, види, особливості засобів його функціонування, складові, напрями, форми діяльності паблік рилейшнз, канали поширення та методологія збору інформації для успішного функціонування ПР-структур. Навчальний посібник розраховано на здобувачів, викладачів закладів вищої освіти та фахівців у сфері маркетингу.uk_UA
dc.publisherУмань: «Сочінський М. М.»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;659.4 (075.8)-
dc.subjectнавички практичної роботиuk_UA
dc.subjectПАБЛІК РИЛЕЙШНЗuk_UA
dc.subjectПР-структуриuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.titleПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКАuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Посібник Паблік рилейшнз 12.06.pdf3,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.