Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16912
Назва: ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: навички практичної роботи
ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ
ПР-структури
здобувачі освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Умань: «Сочінський М. М.»
Бібліографічний опис: Паблік рилейшнз: теорія і практика : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад. О. В. Гарматюк. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2024. – 266 с.
Серія/номер: УДК;659.4 (075.8)
Короткий огляд (реферат): У посібнику висвітлений навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи із засобами масової інформації. Розглянуто актуальні питання в сфері паблік рилейшнз: становлення й розвиток паблік рилейшнз як науки та мистецтва, її предмет, об’єкт і основні категорії, види, особливості засобів його функціонування, складові, напрями, форми діяльності паблік рилейшнз, канали поширення та методологія збору інформації для успішного функціонування ПР-структур. Навчальний посібник розраховано на здобувачів, викладачів закладів вищої освіти та фахівців у сфері маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16912
ISBN: 978-966-304-528-3
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Посібник Паблік рилейшнз 12.06.pdf3,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.