Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-04T11:40:26Z-
dc.date.available2018-12-04T11:40:26Z-
dc.date.issued2018-12-04-
dc.identifier.citationКучеренко І. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21.-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10072-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність проблемної технології навчання, яка спрямована на самостійне вироблення учнем власної комунікативної компетентності, інтенсивне здобуття (а не одержання) ним знань і вироблення вмінь, розвиток самостійної активної пізнавальної діяльності проблемного спрямування. Схарактеризовано головні ознаки, особливості й компоненти проблемної технології сучасного уроку української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики й технології проблемного навчання. Визначено сутнісні ознаки основних складників означеної технології: «проблемна ситуація», «проблемна вправа», «проблемне завдання», «проблемне запитання». З’ясовано шляхи створення проблемних ситуацій на уроці української мови (проблемна ситуація з ускладненням, проблемна ситуація-діалог, ситуація-проблема) й основні способи їх створення. Запропоновано види проблемних ситуацій за змістом навчального матеріалу, інформаційною наповнюваністю, характером навчальної діяльності, спрямованістю на пошук нового, структурним етапом уроку. Окреслено шляхи імплементації технології проблемного навчання української мови у практику навчання в основній школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2(07);-
dc.subjectтехнологія проблемного навчанняuk
dc.subjectпроблемне запитання-
dc.subjectпроблемне завдання-
dc.subjectпроблемна вправа-
dc.subjectпроблемна ситуація-
dc.subjectпроблемна технологія сучасного уроку української мови-
dc.titleТехнологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціалuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.