Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10072
Title: Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал
Authors: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Keywords: технологія проблемного навчання
проблемне запитання
проблемне завдання
проблемна вправа
проблемна ситуація
проблемна технологія сучасного уроку української мови
Issue Date: 4-Dec-2018
Citation: Кучеренко І. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21.
Series/Report no.: УДК 811.161.2(07);
Abstract: У статті розкрито сутність проблемної технології навчання, яка спрямована на самостійне вироблення учнем власної комунікативної компетентності, інтенсивне здобуття (а не одержання) ним знань і вироблення вмінь, розвиток самостійної активної пізнавальної діяльності проблемного спрямування. Схарактеризовано головні ознаки, особливості й компоненти проблемної технології сучасного уроку української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики й технології проблемного навчання. Визначено сутнісні ознаки основних складників означеної технології: «проблемна ситуація», «проблемна вправа», «проблемне завдання», «проблемне запитання». З’ясовано шляхи створення проблемних ситуацій на уроці української мови (проблемна ситуація з ускладненням, проблемна ситуація-діалог, ситуація-проблема) й основні способи їх створення. Запропоновано види проблемних ситуацій за змістом навчального матеріалу, інформаційною наповнюваністю, характером навчальної діяльності, спрямованістю на пошук нового, структурним етапом уроку. Окреслено шляхи імплементації технології проблемного навчання української мови у практику навчання в основній школі.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10072
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.