Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10113
Title: | Ідеї Макаренка щодо формування громадянськості учнів та їх впровадження у країнах Європейського союзу |
Authors: | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
Keywords: | Макаренко виховання формування громадянськість країниЄС |
Issue Date: | 4-Dec-2018 |
Abstract: | Ідеї Макаренка щодо формування громадянськості учнів та їх впровадження у країнах Європейського союзу Розбудова сучасної України як правової, демократичної, соціально-орієнтованої держави та створення громадянського суспільства органічно пов’язані з реформуванням системи освіти на гуманістичних засадах, визначенням нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, яка великою мірою формує майбутній розвиток Української держави. Включення України у загальносвітові політичні, соціально-економічні і культурні процеси, залучення її до європейської інтеграції, зокрема в освіті, супроводжується суперечливими процесами становлення громадянського суспільства та визначає питання формування громадянськості важливим аспектом державної освітньої політики, а також педагогічної теорії і практики. Важливу роль відіграє питання формування громадянина, його громадянської культури, освіченості у правовому, суспільному та політичному полі. Гостро постає проблема збереження почуття національної гордості та посилення патріотичних настроїв учнівської молоді. Мета статті – розглянути відповідний вітчизняний педагогічний досвід та досвід провідних демократичних країн, зокрема країн Євросоюзу (ЄС) щодо ефективного процесу виховання суб’єкта громадянського суспільства, громадянина-патріота України, що діє на основі національних та європейських цінностей. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10113 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Документ Microsoft Word (2).pdf | 310,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.