Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10219
Назва: Інтеграція у вивченні української мови та літератури в Новій українській школі
Автори: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: нетрадиційний урок
міжпредметна інтеграція
міжпредметні зв’язки
інтегрований урок
інтеграція
Дата публікації: 5-гру-2018
Бібліографічний опис: Кучеренко І. А. Інтеграція у вивченні української мови та літератури в новій українській школі Наукові записки науково-дослідної лабораторії «Проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі» : Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми літературної освіти (пам’яті О. Р. Мазуркевича та П. К. Волинського». Н. П. Сивачук (гол. ред.). Умань : АЛМІ, 2018. – С. 40–46.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано інтегровані уроки як один із видів нетрадиційних уроків; розкриваються особливості структури і технології проведення інтегрованих уроків; визначається важливість їх використання у практиці навчання рідної мови і літератури
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10219
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.