Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагодир, Людмила Андріївна-
dc.date.accessioned2018-12-06T07:00:19Z-
dc.date.available2018-12-06T07:00:19Z-
dc.date.issued2018-12-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10235-
dc.description.abstractВраховуючи стан проблеми методики навчання математики учнів у закладах освіти, результати складання школярами різного рівня підсумкового контролю та типові помилки, яких припускаються учні під час розв’язування завдань з алгебри, що є показником низького рівня знань та не засвоєння навчального матеріалу, ми у своєму дослідженні пропонуємо організацію превентивної діяльності з попередження та недопущення помилок під час вивчення алгебри в основній школі. У статті пропонується до розгляду організація превентивної діяльності вчителя математики з попередження та недопущення в майбутньому однієї з типових помилок учнів під час вивчення теми «Цілі вирази».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.016:512;-
dc.subjectалгебра, помилка, попередження, вчитель, учень, превентивна діяльність.uk
dc.titleУпередження помилок учнів з алгебри в процесі вивчення змістової лінії «Вирази»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blagodir_L.pdf382,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.