Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦибульська, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-12-08T19:15:12Z-
dc.date.available2018-12-08T19:15:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЦибульська В.В. Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту: спеціальність: 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населенняuk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10324-
dc.description.abstractУ дисертації вперше визначено особливості професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання, які відрізняються недостатнім рівнем теоретико-методичних знань на заочній формі навчання і фізичною підготовленістю, що у більшості студенток знаходиться на рівні учнів молодших класів. Визначено лімітуючі чинники, що негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів заочної форми навчання, серед яких: відсутність обов’язкових занять із фізичного виховання, низький рівень рухової активності, необізнаність з нормами професійно-прикладної фізичної підготовленості вчителів початкових класів, відсутність цілеспрямованих предметних самостійних занять і низький рівень мотивації до самовдосконалення. Визначено структуру мотиваційнихчинників, що впливає на активність самостійних занять студентів, серед яких: адекватність самооцінки фізичних можливостей, мотивація до успіху, мотив отримання знань, мотив оволодіння професією, емпатіядо дітей. Визначено можливість формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студенток заочної форми навчання при дотриманні спеціальних педагогічних умов організації і методичного забезпечення навчально-виховного процесу з фізичного виховання з використанням системи предметних цілеспрямованих самостійних занять.Одержало подальший розвиток уявлення про ціннісні орієнтації студентів педагогічних спеціальностей і динаміку їх ієрархії на різних курсах навчання; структура мотивації студентів до занять фізичними вправами з урахуванням емпатіїй адекватності самооцінки фізичних можливостей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпропетровський державний інститут фізичної культури і спортуuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;796.07 - (043.3)-
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпедагогічні спеціальностіuk
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаuk
dc.subjectформи навчанняuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectфізична підготовкаuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleФормування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчанняuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_moty`vaciyi_profesijno-pry`kladnoyi.pdf2,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.