Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10324
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цибульська, Вікторія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-08T19:15:12Z | - |
dc.date.available | 2018-12-08T19:15:12Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Цибульська В.В. Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту: спеціальність: 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10324 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше визначено особливості професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання, які відрізняються недостатнім рівнем теоретико-методичних знань на заочній формі навчання і фізичною підготовленістю, що у більшості студенток знаходиться на рівні учнів молодших класів. Визначено лімітуючі чинники, що негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів заочної форми навчання, серед яких: відсутність обов’язкових занять із фізичного виховання, низький рівень рухової активності, необізнаність з нормами професійно-прикладної фізичної підготовленості вчителів початкових класів, відсутність цілеспрямованих предметних самостійних занять і низький рівень мотивації до самовдосконалення. Визначено структуру мотиваційнихчинників, що впливає на активність самостійних занять студентів, серед яких: адекватність самооцінки фізичних можливостей, мотивація до успіху, мотив отримання знань, мотив оволодіння професією, емпатіядо дітей. Визначено можливість формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студенток заочної форми навчання при дотриманні спеціальних педагогічних умов організації і методичного забезпечення навчально-виховного процесу з фізичного виховання з використанням системи предметних цілеспрямованих самостійних занять.Одержало подальший розвиток уявлення про ціннісні орієнтації студентів педагогічних спеціальностей і динаміку їх ієрархії на різних курсах навчання; структура мотивації студентів до занять фізичними вправами з урахуванням емпатіїй адекватності самооцінки фізичних можливостей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;796.07 - (043.3) | - |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | педагогічні спеціальності | uk |
dc.subject | професійно-прикладна фізична підготовка | uk |
dc.subject | форми навчання | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | фізична підготовка | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.title | Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya_moty`vaciyi_profesijno-pry`kladnoyi.pdf | 2,58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.