Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10324
Title: Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання
Authors: Цибульська, Вікторія Вікторівна
Keywords: мотивація
педагогічні спеціальності
професійно-прикладна фізична підготовка
форми навчання
фізичне виховання
здоров’я
фізична підготовка
студенти
Issue Date: 2015
Publisher: Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту
Citation: Цибульська В.В. Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту: спеціальність: 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення
Series/Report no.: УДК;796.07 - (043.3)
Abstract: У дисертації вперше визначено особливості професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання, які відрізняються недостатнім рівнем теоретико-методичних знань на заочній формі навчання і фізичною підготовленістю, що у більшості студенток знаходиться на рівні учнів молодших класів. Визначено лімітуючі чинники, що негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів заочної форми навчання, серед яких: відсутність обов’язкових занять із фізичного виховання, низький рівень рухової активності, необізнаність з нормами професійно-прикладної фізичної підготовленості вчителів початкових класів, відсутність цілеспрямованих предметних самостійних занять і низький рівень мотивації до самовдосконалення. Визначено структуру мотиваційнихчинників, що впливає на активність самостійних занять студентів, серед яких: адекватність самооцінки фізичних можливостей, мотивація до успіху, мотив отримання знань, мотив оволодіння професією, емпатіядо дітей. Визначено можливість формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студенток заочної форми навчання при дотриманні спеціальних педагогічних умов організації і методичного забезпечення навчально-виховного процесу з фізичного виховання з використанням системи предметних цілеспрямованих самостійних занять.Одержало подальший розвиток уявлення про ціннісні орієнтації студентів педагогічних спеціальностей і динаміку їх ієрархії на різних курсах навчання; структура мотивації студентів до занять фізичними вправами з урахуванням емпатіїй адекватності самооцінки фізичних можливостей.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10324
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannya_moty`vaciyi_profesijno-pry`kladnoyi.pdf2,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.