Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10400
Назва: Педагогічне моделювання: функції та складові
Автори: Семенова, Олена Віталіївна
Ключові слова: модель
моделювання
педагогічне моделювання
види моделей
об’єкти педагогічного моделювання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Бердянськ : ФОП Ткачук О. В.
Бібліографічний опис: Семенова О. В. Педагогічне моделювання: функції та складові / О. В. Семенова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : ФОП Ткачук О. В., 2015. – Вип. 3. – С. 299-304.
Серія/номер: УДК.37.011;
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано та визначено поняття «педагогічне моделювання». Розглянуто та представлено різні види моделей та педагогічних моделей зокрема. З’ясовано вимоги, які висуваються при моделюванні педагогічної системи, а також визначено етапи процесу моделювання. Встановлено, що педагогічне моделювання розглядається як цілісна система, яка має складові частини – компоненти, елементи, підсистеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10400
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichne_modelyvanna_funkchii_ta_skladovi.pdf303,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.