Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Юрійович-
dc.date.accessioned2019-02-12T06:22:16Z-
dc.date.available2019-02-12T06:22:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКуценко С.Ю. Специфіка побудови комунікаційної стратегії музею у соціальній мережі Fасеbоок / С.Ю. Куценко // Праці Центру пам'яткознавства / гол. редактор О. М. Титова.– 2018 (випуск 33).– С.– 186–195.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10409-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду інноваційних тенденцій у музейній сфері. Аргументовано можливості функціонування музейного представництва у FасеЬоок як ефективного комунікаційного каналу для поширення інформації про музейну діяльність. Обґрунтовано переваги застосування функціональних можливостей FасеЬоок над іншими соціальними мережами. Запропоновано низку рекомендацій щодо просування музейних спільнот у мережі FасеЬоок.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;069:004-
dc.subjectFacebookuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectмузеїuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмузейна спільнотаuk
dc.titleСпецифіка побудови комунікаційної стратегії музею у соціальній мережі Fасеbоокuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Праці (1).pdf240,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.