Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10409
Title: Специфіка побудови комунікаційної стратегії музею у соціальній мережі Fасеbоок
Authors: Куценко, Сергій Юрійович
Keywords: Facebook
соціальні мережі
музеї
Інтернет
комунікація
музейна спільнота
Issue Date: 2018
Citation: Куценко С.Ю. Специфіка побудови комунікаційної стратегії музею у соціальній мережі Fасеbоок / С.Ю. Куценко // Праці Центру пам'яткознавства / гол. редактор О. М. Титова.– 2018 (випуск 33).– С.– 186–195.
Series/Report no.: УДК;069:004
Abstract: Стаття присвячена розгляду інноваційних тенденцій у музейній сфері. Аргументовано можливості функціонування музейного представництва у FасеЬоок як ефективного комунікаційного каналу для поширення інформації про музейну діяльність. Обґрунтовано переваги застосування функціональних можливостей FасеЬоок над іншими соціальними мережами. Запропоновано низку рекомендацій щодо просування музейних спільнот у мережі FасеЬоок.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10409
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Праці (1).pdf240,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.