Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10417
Title: | Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва |
Authors: | Семенова, Олена Віталіївна |
Keywords: | структура критерій показник художньо-творча компетентність мотиваційно-ціннісний когнітивний |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Умань : ВПЦ Візаві |
Citation: | Семенова О. В. Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова / Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. УДПУ імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Вип.. 16. – С. 169-175. |
Series/Report no.: | УДК. 371.134:74(07); |
Abstract: | У статті проаналізовано дослідження науковців, які розглядали структуру та критерії різних груп компетентностей майбутніх вчителів: гуманітарно-художню, творчу, художню, композиційну, фахову тощо. Визначено дефініції: «крите́рій» та «показник» які складають структуру компонентів, що входять до художньо-творчої компетентності. На основі аналізу науково-педагогічних досліджень було визначено такі компоненти художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-особистісний та діяльнісно-рефлексивний.Зроблено висновок, що виокремлення даних критеріїв здійснено на основі структурного, системного та функціонального підходів і є доцільним при формуванні художньо-творчої компетентності. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10417 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kriterii_ta_pokazniki_rozvitku.pdf | 827,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.