Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кремешна, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-09T13:52:47Z | - |
dc.date.available | 2013-11-09T13:52:47Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218 | - |
dc.description.abstract | Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми її формування. | uk |
dc.publisher | Кримський гуманітарний університет | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.147-322+378.14+378.126 | - |
dc.subject | самоефективність | uk |
dc.subject | педагогічна самоефективність | - |
dc.subject | фактори педагогічної самоефективності | - |
dc.subject | механізми педагогічної самоефективності | - |
dc.title | ФАКТОРИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Faktory_ta_mehanizmy.pdf | 137,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.