Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T13:52:47Z-
dc.date.available2013-11-09T13:52:47Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218-
dc.description.abstractПроблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми її формування.uk
dc.publisherКримський гуманітарний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-322+378.14+378.126-
dc.subjectсамоефективністьuk
dc.subjectпедагогічна самоефективність-
dc.subjectфактори педагогічної самоефективності-
dc.subjectмеханізми педагогічної самоефективності-
dc.titleФАКТОРИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Faktory_ta_mehanizmy.pdf137,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.