Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218
Title: | ФАКТОРИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
Authors: | Кремешна, Тетяна Іванівна |
Keywords: | самоефективність педагогічна самоефективність фактори педагогічної самоефективності механізми педагогічної самоефективності |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Кримський гуманітарний університет |
Series/Report no.: | УДК;378.147-322+378.14+378.126 |
Abstract: | Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми її формування. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Faktory_ta_mehanizmy.pdf | 137,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.