Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218
Title: ФАКТОРИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Authors: Кремешна, Тетяна Іванівна
Keywords: самоефективність
педагогічна самоефективність
фактори педагогічної самоефективності
механізми педагогічної самоефективності
Issue Date: 2008
Publisher: Кримський гуманітарний університет
Series/Report no.: УДК;378.147-322+378.14+378.126
Abstract: Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми її формування.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Faktory_ta_mehanizmy.pdf137,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.