Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-09T14:09:41Z-
dc.date.available2013-11-09T14:09:41Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220-
dc.description.abstractОдним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності, яка виступає провідною регулятивною установкою особистості, впливає на регуляцію поведінки та мислення. У статті автор розглядає одну із основних складових професійної самоефективності майбутніх учителів музики, її місце та роль у процесі формування даного утворення.uk
dc.publisherЧеркаський національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-322+378.14+378.126-
dc.subjectпедагогічна самоефективність, професійна компетентність, учитель музикиuk
dc.titleПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
profesiyna_kompetentnist.pdf77,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.