Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220
Назва: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Автори: Кремешна, Тетяна Іванівна
Ключові слова: педагогічна самоефективність, професійна компетентність, учитель музики
Дата публікації: 2006
Видавництво: Черкаський національний університет
Серія/номер: УДК;378.147-322+378.14+378.126
Короткий огляд (реферат): Одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності, яка виступає провідною регулятивною установкою особистості, впливає на регуляцію поведінки та мислення. У статті автор розглядає одну із основних складових професійної самоефективності майбутніх учителів музики, її місце та роль у процесі формування даного утворення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
profesiyna_kompetentnist.pdf77,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.