Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1235
Назва: Теорія і практика альтернативної освіти у країнах Європейського Союзу
Автори: Заболотна, Оксана Адольфівна
Ключові слова: Альтернативна освіта
альтернативна школа
вальдорфські школи
школи Монтесорі
кемпхільські школи
школа Нілла
критична педагогіка
холістична педагогіка
Дата публікації: 2013
Видавництво: ФОП "Жовтий"
Бібліографічний опис: Теорія і практика альтернативної шкільної освіти у країнах Європейського Союзу : монографія / О. А. Заболотна. – Умань : ФОП Жовтий, 2013. – 364 с.
Серія/номер: УДК;371.018(4)
ББК;74.24(4)
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено теорії і практиці альтернативної освіти дітей та молоді шкільного віку у країнах Європейського Союзу. Здійснено порівняльний аналіз стану та визначено перспективи розвитку альтернативної освіти у країнах ЄС. Для розробників освітньої політики, представників шкільної адмініс¬трації, учителів, студентів педагогічних вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1235
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zabolotna monografia.pdf5,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.