Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133
Назва: Використання творчих завдань в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю
Автори: Куценко, Сергій Володимирович
Ключові слова: майбутній вчитель хореографії
народно-сценічний танець
творчий потенціал
творчі завдання
Дата публікації: 2013
Серія/номер: УДК 371.134:793.3(07);
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії шляхом використання творчих завдань в процесі вивчення народно-сценічного танцю. Творчі завдання аналізуються як специфічна форма подачі навчального матеріалу, основною метою якої є створення творчої ситуації, що вимагає активного опрацювання. Народно-сценічний танець виступає основним засобом формування творчого потенціалу студента-хореографа, а творчі завдання своєрідним каталізатором прояву його творчих можливостей. Запропоновані значні для даного процесу їх види та форми, які найефективніше впливатимуть на планомірне формування основних складових творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.