Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1363
Назва: Умови формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Педагогічні умови
лінгводидактичні стратегеми
компетентнісно спрямоване навчання
організаційно-методична система
професійна компетентність
Дата публікації: 2013
Видавництво: Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Коваль В.О. Умови формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів / В.О. Коваль // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини / ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) [та ін.]. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Вип. 7. – С. 168-175.
Серія/номер: УДК 371.134:811.162.2(07);
Короткий огляд (реферат): У статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. У ході дослідження виокремлено наступні педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога: організацію у вищих навчальних закладах компетентнісно спрямованого навчання; вироблення у студентів лінгводидактичних стратегем і мовленнєво- поведінкової стратегії майбутньої професійної діяльності; створення позитивної мотивації у студентів до формування особистісних та професійних якостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1363
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Umovy_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv-filolohiv_iak_pedahohichna_problema.pdf125,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.