Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1363
Назва: | Умови формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Педагогічні умови лінгводидактичні стратегеми компетентнісно спрямоване навчання організаційно-методична система професійна компетентність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Коваль В.О. Умови формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів / В.О. Коваль // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини / ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) [та ін.]. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Вип. 7. – С. 168-175. |
Серія/номер: | УДК 371.134:811.162.2(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. У ході дослідження виокремлено наступні педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога: організацію у вищих навчальних закладах компетентнісно спрямованого навчання; вироблення у студентів лінгводидактичних стратегем і мовленнєво- поведінкової стратегії майбутньої професійної діяльності; створення позитивної мотивації у студентів до формування особистісних та професійних якостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1363 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Umovy_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv-filolohiv_iak_pedahohichna_problema.pdf | 125,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.