Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1365
Назва: Історія становлення та розвитку мовної освіти і науки
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Професійна підготовка
професійна компетентність
принцип природовідповідності
професійна діяльність
система шкільництва
християнські школи та монастирі
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Коваль В.О. Історія становлення та розвитку мовної освіти і науки / В.О. Коваль // Дидактика Яна Амоса Коменського: від минулого до сьогодення: матеріали Першої Міжнар. Інтернет-конф., 22 лют. 2013 р. / гол. ред. Побірченко Н.С.; МОН України, Уманський держ.пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – С. 47–50.
Серія/номер: УДК 371.134:811.162.2(07);
Короткий огляд (реферат): У статті окреслюється історичний аспект розвитку професійної педагогічної освіти в Україні, а саме висвітлено особливості професійного становлення учителя-філолога в епоху Київської Русі та у період українського просвітництва, які знаходять своє продовження у розвитку освіти у ХІХ – ХХ ст. Ретроспективний аналіз допомагає зрозуміти особливості вітчизняної просвітницької традиції і створює передумови для оцінки професійної якості учителя-філолога. Вітчизняна освітня система успадкувала і розширила вимого до особистості вчителі-філолога як професіонала.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1365
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Istoriia_stanovlennia_ta_rozvytku_movnoi_osvity_i_nauky.pdf170,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.